GYIK
Mi az Üzlet-Infó?
Az Üzlet-Infó egy 2008 óta folyamatosan működő, konkrét beszerzési igényekre épülő üzleti információs szolgáltatás, amely ötvözi az internetes technológiák és a tradicionális személyes kapcsolatok előnyeit, így segítve az ügyfeleit az értékesítésben és a beszerzésben.
Szeretnék ajánlatot tenni az Üzlet-Infónál megjelenő munkákra! Mit kell ehhez tennem?
A rendszerünkben megjelenő ajánlatkérések kizárólag a velünk szerződéses kapcsolatban lévő, a szolgáltatási csomagjaink valamelyikét megrendelő Ügyfeleink számára érhetők el. A szolgáltatási csomagokról bővebb információt a LINKRE kattintva olvashat.
A szolgáltatás csomagokat egyszerűen és gyorsan meg tudja rendelni weboldalunkon IDE kattintva!
Milyen konstrukcióban működik az Üzlet-Infó szolgáltatás?
Jelenleg háromféle szolgáltatási csomagunk érhető el, 6, illetve 12 hónapos időtartamra történő megrendeléssel. Az Üzlet-Infó "Alap" egy fix díj + jutalék rendszerű szolgáltatás, az Üzlet-Infó "Standard" és "Extra" csomagok pedig tisztán fix díjas szolgáltatások.
Lehetséges tisztán jutalékos formában igénybe venni a szolgáltatásokat?
Tisztán jutalékos formában elérhető szolgáltatásunk nincs és nem is tervezzük az ilyen módon történő működést. 2008 óta jelentős mennyiségű anyagi- és emberi erőforrást áldoztunk arra, hogy kiépítsünk egy olyan kapcsolati kört, ahonnét folyamatosan jó minőségű beszerzési információk kerülnek be a rendszerünkbe. Jelenleg ebbe a körbe több, mint 3500 partner tartozik.
A beérkező információk nálunk minden esetben átesnek egy szigorú ellenőrzési és pontosítási folyamaton. Ügyfeleink kizárólag olyan információkat kapnak, melyeket előzetesen kollégáink leellenőrizte és személyesen hagytak jóvá.
Ezen felül szinte egyedülálló módon minden ügyfelünk számára biztosítunk egy kapcsolattartót, aki segítséget nyújt az értékesítésben és a beszerzésben is. Az Ügyfeleink részére extra - egyébként fizetős - szolgáltatásokat (céginformációk lekérdezése, pályázatfigyelés, stb) teszünk - szolgáltatásunk részeként - ingyenesen elérhetővé.
Ezek mind-mind olyan egyedülálló elemei a szolgáltatásunknak, melyek fix költségeket jelentenek és nem fejezhetők ki jutalék formájában.
Azért fizessek, hogy árajánlatokat tudja küldeni? Ezt ingyen is meg tudom csinálni!
Az ajánlatkészítés az üzleti élet része. Árajánlatok készítése nélkül nem igazán elképzelhető egy vállalkozás növekedésének fenntartása, új ügyfelek megszerzése. A hatékonyság szempontjából nem mindegy, hogy az új üzleti lehetőségeket Önnek kell felkutatni, vagy ezeket készen kínálják fel a vállalkozásának. Az Üzlet-Infónál nem "azért kell fizetni, hogy árajánlatokat készíthessen". Mi egy olyan komplex szolgáltatást nyújtunk, aminek a segítségével pontosított, ellenőrzött és a cége tevékenységi köreire szabott konkrét beszerzési igényekhez juthat. Személyes kapcsolattartót biztosítunk, aki segíti az Ön munkáját. A rendszer használatával optimalizálhatja a beszerzéseit, jelentősen csökkentve a cége költségeit. Végül - de nem utolsó sorban - egy olyan szolgáltatásra költi a pénzét, aminél pénz visszafizetési garanciát vállalunk a tevékenységünkre.
Vállal az Üzlet-Infó valamilyen garanciát a szolgáltatásaira?
Természetesen igen! Mivel fix szolgáltatási díjakkal dolgozunk, ezért fontosank tartjuk, hogy objektív adatok alapján a munkánk mérhető és elszámoltatható legyen. Minden szolgáltatási csomagunknál a 12 hónapra történő megrendelés esetén, teljes körű pénz visszafizetési garanciát vállalunk, abban az esetben, ha Ügyfeleink nem tudnak megrendelésre szert tenni az általunk közvetített információkból, vagy ha nem tudunk a szerződésünkben vállalt mennyiségű (legalább 36 db) tevékenységi körbe illeszkedő beszerzési igényt / ajánlatkérést "letenni az asztalra". A visszafizetési garanciánk teljes körű, részletes leírását a LINKRE kattintva érheti el.
Mindenképpen kell beszerzési igényeket is regisztrálnom az Üzlet-Infó rendszerébe?
Nem, a beszerzési igények regisztrálása nem kötelező, viszont több szempontból is előnyös. Az első és legfontosabb szempont, hogy a szolgáltatás használatával könnyen és gyorsan találhat a jelenleginél jobb minőségben dolgozó és/vagy olcsóbb beszállítókat, alvállalkozókat. Egyes esetekben a megtakarítás akár 30%-os is lehet. A másik fontos szempont amit érdemes szem előtt tartani, hogy a beszerzési igények regisztrálása a pénz visszafizetési garancia igénybevételének is az egyik feltétele.
Az Üzlet-Infó által kiküldött munkák esetében kivel tudom felvenni a kapcsolatot? Kinek fogok majd ajánlatot tenni?
A szolgáltatásunk elindításakor fontos szempontnak tartottuk a teljesen átlátható (transzparens) működést és a hatékonyságot. Ezt a két szempontot előtérbe helyezve úgy alakítottuk ki a működésünket, hogy az Ügyfeleink mindig közvetlenül az ajánlatkérőkkel tudják felvenni a kapcsolatot, velük tudnak egyeztetni, nekik küldenek ajánlatot és elnyert munka esetén az elszámolás is velük történik. Ez azoban nem azt jelenti, hogy teljesen elengedjük partnereink, ügyfeleink kezét. Természetesen - párhuzamos módon - mi is tartjuk a kapcsolatot mindkét oldallal és segítséget nyújtunk a megrendelések elnyerésében.
Mekkora konkurenciával kell számolnom? Hány hasonló cég fogja megkapni ezeket az ajánlatkéréseket?
Ennél a kérdésnél két látszólag ellentétes szempontot is figyelembe kell vennünk. Fontos - egy részről -, hogy a hozzánk ajánlatkéréssel forduló partnerek mindenképpen kapjanak árajánlatokat a rendeszünkön keresztül, más részről viszont az ajánlattevők számát sem szeretnénk a végtelenségig növelni. A működésünk során ezért kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy a keresleti és a kínálati oldal egyensúlyban legyen. Folyamatosan nyomon követjük, hogy egy-egy területen mennyi vállalkozással vagyunk kapcsolatban és ezek a vállalkozások mennyire vannak leterhelve, rendelkeznek-e szabad kapacitással. Egy-egy területen kizárólag akkor kezdünk el új ügyfeleket keresni, ha a rendelkezési álló ügyfelek kapacitása lekötött, vagy kevés számú (1-2 db) ügyféllel állunk csak kapcsolatban.
Mi a garancia arra, hogy lesz munkám az Üzlet-Infó által kiküldött ajánlatkérésekből?
Ez egy fontos és egyben nehéz kérdés is. Nehéz abból a szempontból, hogy a kérdésnek legalább két egymástól független oldala van. Az egyik oldal természetes az Üzlet-Infó felelőssége. Nekünk kell megfelelő számú és minőségű megkeresést biztosítanunk az Ügyfeleink részére és nekünk kell garantálnunk, hogy ezekre ajánlatot is tudnak tenni.
A kérdés másik oldalára azonban első sorban Önnek kell tudnia a választ!
- Rendelkezik a cége szabad kapacitással?
- Jó minőségben és ehhez a minőséghez mérten versenyképes áron dolgozik a vállalkozása?
- Mennyire rugalmas az új megrendelők megszerzése érdekében?
Mi biztosak vagyunk abban, hogy a saját részünket tudjuk vállalni és képesek vagyunk jó minőségű, megfelelő számú beszerzési igénnyel ellátni partnereinket. Ebben annyira biztosak vagyunk, hogy a szolgáltatásunk díjaira teljes körű pénzvisszafizetési garanciát is vállalunk. A kérdés másik oldalára viszont csak Ön tudhatja a választ.
Amennyiben a vállalkozása rugalmasan működik, jó minőség mellett versenyképes áron gyárt / szolgáltat, minden esély megvan rá, hogy a szolgáltatásunk által megrendeléskehez jusson és a szolgáltatási díjunk megtérüljön.
Mikor és hogyan kell jutalékot fizetenem az elnyert munkák után?
Jutalékot kizárólag az Üzlet-Infó "Alap" szolgáltatási csomagunk esetében kell fizeni az elnyert munkát után, a "Standard" és "Extra" csomagnál nincs jutalékfizetési kötelezettség. Az "Alap" csomag esetében jutalékot kizárólag a elnyert, lezárt és anyagilag is rendezett munkák után kell fizetni. Ennek mértéke az elnyert munka értének 2%-5% közötti van. A konkrét értéket az egyes munkára vonatkozóan külön-külön, mindig az Ügyféllel együttműködve állapítjuk meg. Az üzletszerzési jutalékról minden esetben számlát állítunk ki, amely költségként elszámolható. Folyamatos teljesítésű munkáknál az elszámolás is folyamatos. Pl. egy havidíjas szolgálatásnál a lezárt és kifizeztett hónapok után van az elszámolás.
Van ingyenes szolgáltatása az Üzlet-Infónak?
Igen, van! A Üzlet-Infó rendszerébe bárki (cég, vállalkozás, önkormányzat, stb.) ingyenesen és kötelezettségektől mentesen regisztrálhatja ajánlatkérését és beszerzési igényét. Ezek az információk - pontosítást követően - kijuttatásra kerülnek olyan vállalkozások felé, akik közvetlenül az ajánlatkérőnek küldenek árajánlatot. Az ajánlatkérések / beszerzési igények a LINKRE kattintva online felületünkön regisztrálhatók.